De ce iOnLine?
- Am peste 10 ani de experiența in industria ospitalității, unde am creat echipe cu care am lucrat atent si constant pentru îmbunătățirea satisfacției oaspeților. Pentru a gestiona relația dintre toate departamentele, trebuie sa găsești problema si sa o elimini, fără a-ti pierde angajații;
- Am fost, printre altele si Guest Experience Manager si înțeleg importanta vizibilității online;
- Am ca moto: pune-te in pantofii clienților, ca sa știi pe ce drum sa mergi! ;
- Am experiența in folosirea tuturor platformelor de comunicare si Review-uri ca: Booking.com, Expedia, Tripadvisor, Hotelbeds, Facebook si Messanger, Instagram, Google Business, Foursquare;
- Am fost Ambasador al programului de loialitate al unui grup hotelier, perioada in care am câștigat premiul pentru Biggest RPS improvement (reputation performance score);
- Am reușit sa mențin reputația online in condiții de renovare completa si înțeleg greutățile pe care le are o afacere;
- Pot fi Community Managerul pe care nu îl ai in buget;
- Profit de oportunitățile pe care nimeni nu le vede
- Avantajul iOnline: Atunci când nu ai timp, avem noi! atunci când nu știi cum, știm noi!