Guest Experience

18.05.2022

SaluTARE,

Vreau să vorbesc despre un termen care m-a urmărit în ultima perioadă - Guest Experience! 

Guest Experience nu este o abilitate neîntâlnita în România, dar este o unealtă necunoscută ospitalității din România. Să poți să faci dintr-un sejur banal o experiență este fantastic. Un gest mic, pus acolo unde trebuie contează. Însă feedback-ul clienților poate face diferența pentru viitorul afacerii tale. Este extrem de important să obții și să oferi feedback clienților tăi. Comunicarea este la îndemână astăzi și nu costă mult :) 

Să fii ospitalier înnăscut este un dar și de cele mai multe ori această abilitate este deținută de oameni care vor să fie "silent heroes", l-au obținut gratuit și nu vor să îl monetizeze. Nu simt nevoia să iasă în stradă și să țipe din toată inima că le este greu dar munca lor îi împlinește. Nu le pune mereu pâine pe masă și cu toate astea se simt împliniți. Un ospitalier adevărat are bun simț și cei șapte ani de acasă. Nu vrea să păcălească. Se pune în pielea celor care îi trec pragul, în pielea unui străin care nu poate comunica și s-a rătăcit în oraș. În ultimul timp, industria ospitalității a pierdut 20% din personal, iar cei care au rămas sunt și se simt doar pioni într-un tabel excell, cu coloane de cheltuieli și venit, ei sunt în coloana cheltuielilor. 

Omenirea a trecut prin multe perioade grele, singura scăpare a fost solidaritatea. Guest Experience moare înainte de a se fi născut în România, dacă urmăm acest drum. Reputația online nu se resetează, rămâne acolo până când Booking.com decide un moment zero, o revoluție. 

Acum este momentul să investești puțin că să primești sustenabilitate.


2022 iOnLine Reviews Romania | Copyright -Ion Alexandru Daniel-
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți